I’d like to learn more about Campaign Creators!

leestijd

Wat brengt inbound marketing op?

Inbound Marketing is razend populair. Omdat het werkt! Volgens HubSpot (de Amerikaanse grondlegger van Inbound Marketing) zijn de kosten van inbound leads 61% lager dan de gemiddelde kosten van outbound leads.

Behaalde resultaten met behulp van Inbound Marketing:

  • Een stijging van 120% in conversiepercentage
  • 100% groei in websitebezoekers
  • 61% lagere kosten van inbound leads
  • 67% van de business-to-business bedrijven stelt dat inbound hun belangrijkste drijfveer is van hun marketinginspanningen. 

Als je Inbound Marketing goed inzet, kun je met hetzelfde budget 300% meer leads genereren dan met traditionele methodes. Maar hoe komt het dat Inbound Marketing beter rendeert dan andere marketingstrategieën? 

Succesfactoren inbound marketing

Wat zijn nu de basisingredienten en succesfactoren voor Inbound Marketing?

  1. Klantfocus
  2. Perfecte meetbaarheid
  3. Waardevolle content
  4. Doelgerichte campagnes
  5. Samenwerking marketing en sales

Bij Inbound Marketing draait het om het helpen van je doelgroep. Het geven van de juiste informatie, op het juiste moment, bij de juiste persoon om zo een relatie op te bouwen. Een duurzame relatie is vele malen waardevoller dan een eenmalige acquisitie. Win-win.

Inbound marketing heeft Knipping in 2 jaar 20% helpen groeien. In onze succes case: Hoe Knipping in 2 jaar 20% groeide en blijft groeien lees je hoe. 

Benieuwd hoe jij Inbound Marketing succesvol kunt inzetten? Neem dan contact met ons op!

Tags: Inbound marketing

Meer traffic, leads en omzet met Inbound Marketing

Leer zelf alles over structurele en duurzame omzetgroei in ons eBook

Inbound-Marketing