I’d like to learn more about Campaign Creators!

leestijd

Wat is een Inbound Campagne?

Een Inbound Marketing campagne is het inzetten van diverse marketing- en salesmiddelen met één centraal doel. 

In deze definitie vallen een paar zaken op: 

Garanties op succes zijn niet te geven

Marketing en Sales kunnen alleen maar hun best doen. Niet meer. Ze kunnen geen garanties geven. Dat is ook niet erg: een Inbound Campagne dat zijn doel niet bereikt, is toch geslaagd. Je weet dan namelijk wel wat niet werkt voor jouw doelgroep. De kunst is wel om (a) zo snel mogelijk door te pakken met je volgende campagne en (b) van de mislukte campagne te leren.

Inbound is een gecombineerde inspanning

'Inspanning van Marketing en Sales' betekent dat zowel marketing als sales zich moeten inspannen. Dankzij slimme technieken en tools zijn marketing en sales niet langer twee teams.

Zet meer dan één middel in

'Een mix aan communicatiemiddelen' betekent dat je jouw doel vaak niet bereikt met het inzetten van slechts één marketingmiddel. Je kunt (of moet) meerdere middelen inzetten die jouw doelgroep stap voor stap dichter bij jouw doel brengen.

Ken je doelstelling

'Eén centraal bedrijfsdoel' betekent dat je deze wel moet weten. Zonder centraal bedrijfsdoel kun je beter niet starten met inbound.

Maar hoe zet je nu een Inbound Plan op? 

Wil je nu aan de slag? Lees dan hier wat de stappen zijn om een inbound campagne op te zetten. Of download ons e-book 'Inbound Marketing' met daarin alle tips, tricks en waardevolle inhoud om Inbound Marketing en Sales toe te passen. 


DOWNLOAD E-BOOK INBOUND MARKETING→

Tags: Inbound marketing

Meer traffic, leads en omzet met Inbound Marketing

Leer zelf alles over structurele en duurzame omzetgroei in ons eBook

Inbound-Marketing